3:e gången gilt eller vad säger man?

Nu är det nog 3:e gången jag skaffar blogg, förstår inte varför jag inte kan komma igång. Det funkar super dem första dagarna sen rasar allt samman. Främst eftersom jag blir så irriterad på att det är så svårt att designa bloggen, men det är väll mycket för att jag inte har kommit in i det än.
Men nu när den tråkiga vintern har kommit och julen nalkas så ska jag ge det ett försök till!
Ser fram imot detta:) kanske en dag så har man trogna läsare?
eller inte... hehe
Jag sitter ju vid datan 8 timmar om dagen och vid de tillfällen jag inte har något att göra på jobbet(dem tillfällena finns;)) så kan jag ju sitta här och skriva om mitt liv, mina shoppingrunder, min familj, mina vänner, min älskling och min häst, ja det finns jätte mycket att skriva om.

Ha de bra sålänge!
puss E

Jag vill skaffa lugg, rakpermanenta håret och färga det mörkt!:))           jag o min älskling          något mörkare hår:)) fint va?
















Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0