...det är dyrt med häst!

var precis iväg en sväng och köpte foder, eftersom mitt tog slut igår:(
kanske inte är övedrivet dyrt men det är inte kul att betala 380:- när man bara har 600 på kortet....

yeye nu är det gjort och jag behöver inte köpa nytt på iaf en månad:)
Höt är dessvärre snart slut också..

På tal om foder, hur vet man om man ger rätt foderoch mängd foder till sin häst? har aldrig förstått mig på detta rikitgt? skall man behöva räkna proteiner och sånt?



... vill att solen ska skina och ängarna ska vara gröna!
för snö lär det ju inte bli...

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Jossan

Haha. Va skönt att höra att du inte riktigt heller vet fast att du har häst. Har varit lite av "my biggest fear". Alltid varit sugen på att skaffa men aldrig trott att jag kan tillräckligt :)

2009-03-25 @ 12:13:37
URL: http://jossies.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0