Det är ju bara så bra!


Idag när jag kikade runt lite på olika bloggar så hittade jag en supergrej!
En Gratissida som jag tror är helt kanoners*

Har registrerat mig och läst runt lite på sajten, och upplägget är precis som på alla andra gratissidor, man skall samla poäng och dessa poäng kan man lösa in mot presentkort.

Du får 50 poäng om du värvar en vän som blir aktiv (dvs samlar på sig 100 poäng) plus 4 poäng direkt för själva värvningen.
Du får 40 poäng om du skriver ett inlägg om Gratismode.se på din blogg och din bilddagbok (20+20 poäng).

Presentkortet kan du välja att lösa in på en mängd olika butiker. Du kan själv välja var du vill handla saker. H&M, MQ, Lagerhouse, SIBA, Bianco, Cubus osv.. massor av olika butiker.

Dessutom så har de just nu en tävling, där de fem första som värvar 100 aktiva medlemmar får ett presentkort värt 1000:-.
Om du blir medlem via mig, så får du 50 poäng direkt.
Klicka här för att bli medlem: [Registrera dig]

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0