jag vill ha snö!

... visst hade det vart skönt med lite snö så man kunde få lite julstämning? och visst hade de vart skönt med sjukt mkt pengar så man kunde shoppa?

återigen sitter man på jobbet, för att tjäna pengar... men inte kan man shoppa för det! hoppas bara att vi får bonuslön i år igen hade vart super, känner verkligen att jag skulle behöva en rejäl shoppingrunda nu. Inte för att jag kanske behöver mer kläder, skor, väskor eller liknande utan bara för att jag vill vill vill ha massa nya grejer!

Behöver också lite nya grejer till stallet, hade inte vart fel med ett par termostövlar med tanke på att jag fryser som f*n när jag är i stallet. Hade även vart kul med ett nytt täcke till Fille, ett täcke som kan hålla sig helt iaf en vecka hehe en grimma i reflex så att jag hittar honom i mörkret hade inte heller vart fel med tanke på att han promt inte vill komma när jag ropar nu för tiden, ok att han börjar bli gamal men döv är han inte! Nya schabrak, nytt träns ja det fnns massor..

det är bara 17 dagar kvar till jul, jag har inte handlat färdigt julklapparna och kan inte göra det förrän den 20:onde.. suck!

ne nu får jag återgå till arbetet, ska ju uppdatera sugar katalogen nu med:) kul*

ska bara smyga in på någon trvlig hemsida först o se om det finns något kul att beställa;)

puss


want to walk in a winterwonderland....

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0