"klickahemkläderfingret"

... har fått spatt;p



Nu när lönen är på ingån så passade jag på att handla lite mysiga reagrejer från Ellos:)
Någonting är jag faktiskt värd! Har ju inte shoppat på ett bra tag nu...
Skulle vilja beställa två sängbord från IKEA också men det får vänta.

Oh nu är det inte långt kvar....    


Jaha då är det sista dagen på jobbet, sen är det långledigt som gäller! sköönt!'
16 dagar, kan de bli bättre? hehe
Imorgon gäller det att inhandla de sista julklapparna + att jag skall köpa present till pappa som fyller år imorgon också, jo jag vet att jag är ute i väldigt god tid. Som vanligt. Har fortfarande inte rikitgt klurat ut vad jag skall köpa.

  

Idag blir det iaf stalledigt, ska hem och ta ett bad tror jag sen ska jag lägga mig på soffan o gosa med min älskling o min sötaste katt:) Blir en lugnt kväll... Funderar på om jag skall kolla på "girls just want to have fun", men det är inte 100 att Valle vill se den hehe så vi får se..

Ha de bra sålänge puss hej

Se vad andra har skrivit:
Postat av: beckabus

om du köpt dom sakerna som e på bilden så tycker jag att dom va väldigt snygga =) blir lite avundsjuk där.. hehe och sen tror jag inte valle vill se den filmen de e en alldeles för tjejjig film =) btw har du sett 27 dresses eller va den heter ? puss love*

2008-12-18 @ 14:25:22
Postat av: Susan

fin blogg ;)

2008-12-19 @ 13:27:55
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: carro

Hej du intressant med en logg... den ska börja föjas ivrigt ska du veta... ha det gött :)

2009-01-04 @ 23:49:56

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0