Ledighet is the shit!

längtar så jag håller på att kola vippan:) haha
På torsdag kl 16.oo börjar min ledighet! hela 16 dagar! Det ska bli så fruktansvärt skönt, just i sitter jag på jobbet, känns som om någon har slått mig i huvudet med en stekpanna. Är riktigt trött idag!
+ att det inte blev så mkt sömn i natt tack vare att man har en lite katt som älskar att klättra i granen.

Har för övrigt inte tagit några kort än på lägenheten:/, men de kommer!

Dem sista julklapparna skall inhandlas på fredag så jag har det klart och jag måste hitta en present åt pappa funderar på en vintermometer från cervera, med tanke på att min far är prylbög haha, så hade de passat utmärkt! Annars får det bli träningskläder eller en digital fotoram.

Kan tyvär inte bidra med några nytagna bilder idag eftersom jag har glömt min mobil hemma idag! suck:(

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0