mys*

Finns det något mysigare än att lyssna på julmusik?

Fattas bara en kopp glögg, en brasa en gosig filt och massa massa snö utanför fönstret:) ah de hade vart helt underbart! men det blir nog ingen vit jul för oss här i söder i år tyvär..

Want to walk in a winterwonderland*








Enorm shoppingsugen nu! vet inte hur jag ska klara av denna månaden, har massa julklappar kvar att inhandla + att jag inte har köpt skor på hur länge som helst! mår nästan åligt över det, men det har ju tyvär inte funnits pengar så vad gör man? Jo man lär sig leva med det, men nästa år då ska jag få ordning på min budget så jag kan shoppa som förr(då jag bodde hemma), kanske inte riktigt så mycket men nästan;))
Jaha då har man ca 2 timmar kvar på jobbet, en leverantör var förbi innan och lämnade en jultårta så de ska bli mumsigt till fikat vid halv 3.. viket är väldigt snart hehe
yeye skriver mer sen eller imorgon... skall försöka ta lite kort på lägenheten nu när den har blivit julmysig så kanske jag slänger upp dem imorgon:)) ha de bra  puss


Det är inte jul förrän.....



....visas på tv GOD JUL

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0