nu har jag iaf skaffat till en tillfällig Header:)

... lagom nöjd över att jag klarade av det, men det hade ju aldrig gått om inte "Designa din blogg" hade funnits hehe

Det snöade igår, i en kvart, det låg kvar i en kvart, sen regnade det! Jag hatar att bo i den del av Sverige, som på vintern, inte är riktigt kallt med massa snö! jag vill ha en vit jul, men det kommer aldrig ske igen. suck

Har varit hästledig i 2 dagar nu, superskönt, tackar söta Carro för att hon hjälper mig med hästen. Alltid skönt att ha någon extra i stallet när det är vinter, grått o trist! Men idag ska jag dit själv saknar ju min lille bebis:) Får väll bli en liten runda i mörkret efter jobbet...

jaja nogtjatat jag skriver mer sen....

puss hej

                   


haha föressten, skall ju öva inför julshowen ikväll!
Becka ringde mig igår och sa att, - på fredag när du skall jobba så skall du för övrigt vara med i en julshow också;)
oj då hade nog gömt berätta det haha

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0