oj oj oj

usch! var hos tandläkaren idag, smakar bananfluor i hela munnen. Jag måste vara den enda 21åringen som fortfarande får bananfluor! haha
men men den 2 februari så blir det till att borra:(... sista tanden! givetvis... sista tanden hon kollade så va där ett lite förba*#&% hål! blev så besviken!


oplanerad månad, fruktansvärt oplanerad! Längtar ihjäl mig till på fredag, iof har jag tusen skulder men det ska ändå bli skönt! Har varit halvsjuk sedan i torsdags, jobbade ändå i fredags väldigt kul men hade sjukt tråkiga gäster...I lördags var det bara mys med älsklingen och igår så va jag ute hehe vände lite på det där. Känner i kroppen idag att jag inte borde ha tagit den sista ölen;)
Men det va kul att träffa alla på det gamla hedeliga fiket:))

Ringde precis till "Hö Thomas", skall hämta hö imorgon 16.30 inte alltid lika kul! men det måste göras..
Idag blir det nog en ridtur med Ida*



Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0