tänkvärt..

Det är inte så farligt om man har olika färg på huden. Det viktiga är att
man har samma färg på hjärtat.
 Isabell, 7 år


...
Så gulligt! helt otroligt vad barn kan komma på:)
och på tal om barn så har jag fortfarande 2 julklappar kvar att köpa har köpt till brorsans två killar redan och till syrrans minsta, men dem två äldsta... ett mysterium! Får bli lite gott o blandat, mössa, kalsonger(snygga eftersom byxorna hänger "lite" för långt ner), strumpor(även dessa ska vara snygga eftersom byxorna skall stoppas in i dessa hehe), någon parfym till Oscar(den äldsta)... nja jag hittar nog på något.. biobiljetter är en bra grej också..

sen har jag ju syrran, brorsan o hans fru, mamma o pappa, Valle och säkert någon mer... kaos!

Är i enormt stort behov av att shoppa nu!!! ge mig pengar någon!?

        

För övrigt: Prisa den dagen då Forever21 kommer till sverige!!

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0