va bara tvungen, haha älskar ju att fylla i sånt här;)

ALLMÄNT...
Namn: Emma
Piercingar: navel, tungan o öronen
Tatueringar: 2 st
Längd: 176 cm
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Guldbrunt
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, ibland
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Ja;)
Vilket shampoo använder du: just nu, Elvital den rosaJ
Vilken parfym använder du: D&G
Vad är du rädd för: att förlora någon jag älskar
Gillar du att tvätta: nja..
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja


SENASTE...

Film du hyrde: Arn 2
Film du köpte: Sex and the city filmen
Låten du lyssnade på: Britney Spears - circus
Låten du hade på hjärnan: någon jullåt
Låten du laddade ner: Kommer inte ihåg
Personen du ringde: pappa
TV program du tittade på: minns ej
Personen du tänkte på: Min älskling

FAVORIT...
Mat: Min egen haha
Låt: så många!
Sak att göra: umgås med dem jag tycker om
Sport: ridning
Dryck: LOKA el. coca cola
Kläder:  ja tack!
Film: Sex and The City
Bil: hmm vet inte


SENASTE...

Bok du läste: Smuts
Personen du fick mail av: Ida
Personen du fick brev av: brev??? minns inte
Personen du fick sms av: Carro
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: jobbat
Var det kul: eh ne
Hur tidigt stiger du upp: antingen för tidigt eller efter 12
Gillar du att slåss: beror på
Vad ska du göra ikväll: stallet, laga mat, kolla TV, sova;)

Är du seriös: när det behövs  
Vad är du allergisk mot: inget
Var har du ont:  var har jag inte ont haha
Använder du hårspray: sällan
Kan du stå på händer: ja
Favorit serie: sex and the city..


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: ja..
Är du glad nu: nja
Var du glad igår: ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: inte vad jag kommer på
Vad dansar du till: allt som svänger, mest rNb o hip hop
Stockholm är: sådär
Göteborg är: helt ok
Kan du sjunga: ja i bilen
Mer värt än guld: fina designer skor
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka:  USA o Kanada
Ska bli skoj: att....
Ska inte bli skoj:  -
Sparar till: en resa till USA
Väntar på: att sluta jobbet
Pålägg som gäller: ....
Dagens dryck: Vatten o kaffe


Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0