090421 kl: 15.28

just nu känner jag bara tt jag egentligen inte har något vettigt att skriva så därförs skriver jag bara lite onödig fakta tänkte jag:) eller snarare hur min dag kommer se ut hehe slutar ju som vanligt 16.oo skall åka direkt hem, kolla om Natha o Ida är kvar på stan(tveksamt) ta en snabbfika innan jag ska tillbaka ut till Läjet för att sitta barnvakt åt Oscar Kevin o Lisa eller kanske bara Lisa när jag tänker efter, så det blir lite matlagning o filmtittande ikväll för min del, tur att man är ledig imrogon med tanke på att jag skall hämta syrran inne på stationen 23.2o eller nått sånt.....

Har ändrat designen på min blivande tatuering.... bättre? eller sämre?

Något suddig men ska ju visa han fler bilder på Fille så jag hoppas han kan lösa det på bästa sätt!

Måste skicka tillbaka sakerna jag beställde från H&M, skall aldrig mer beställa därifrån det va det värsta jag har gjort! Ingenting överensstämmer med bilderna på nätet(eller så är jag dum i huvudet?!)... och det är inte bara för att allt kanske sitter snyggt på modellerna, nej nej utan det är att kläderna i största almänhet inte alls ser ut som man föreställt sig ex. ett armband jag tyckte var jätte snyggt PÅ BILDEN! var apstort och hur konstigt som helst! De beiga chinosarna var i princip spräckliga:/ wtf!!? + att jag beställde ett par leopardballerina skor, och vad fick jag? jo ett par bruna pumps med skyhög klack i strl 36 dessutom hmmm.. ne nu bojkottar jag H&M´s internet butik!

hej då

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Ida

Den var bättre :) Tråkigt med HM men bra för din ekonomi :)

2009-04-21 @ 15:50:41
Postat av: Sandy

tattoon med Fille kommer bli superfin! Du ska göra den hos Robban va? Han e ju såå grym på djur o porträtt!

2009-04-21 @ 15:56:57
Postat av: carro

Hmm bättre tycker jag med öronen men jag tror att han ska ha ansiktet lite mer häråt så man ser lite av det andra ögat oxå... förstår du ?

2009-04-22 @ 08:04:51
Postat av: Sara Larsson

skicka över din mailadress så kan jag maila över lite bilder.. =)



2009-04-22 @ 12:37:50
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0