090423

jo jag vet jag har tråkiga rubriker men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva!
dålig fantasi kallas det, eller ja "en dålig bloggdag" haha

idag så blir det jobbet som vanligt till kl 16.oo, ska snart åka och hämta frallor:) hungrig*
sen ska jag åka till Lantmännen(Granngården), förstår inte vad meningen var att byta namn där men skit samma! ska köpa betfor, funderar på att inte köpa pellets denna gången, det håller ju i en evighet och snart är sommaren här och då ska han ju inte ha så mycket mat så..
Sen tillbaka till stallet o rida en sväng, vet dock inte vart än men det kommer jag väll på då eller så låter jag Fille gå dit han vill:) Ikväll blir det en fika med Carro iaf!

Nu är det inte alls lång tid kvar till min Becka kommer hem, sisådär 29 dagar*

På måndag börjar mitt köpstopp! inga kläder, skor, väskor eller smycken... nej allt ska gå till saker till den nya lägenheten, File och sparande till en efterlängtad resa! önksa mig lycka till! (igen)

Ne nu ska jag fortsätta att designa om Blästerkatalogen, hoppas bara att jag kan göra det lätt för mig denna gången så jag slipper leta upp alla bilder på nytt, med tanke på att inga bilder heter så som dem ska utan  ex. pic1007878 hehe lätt att söka på ex. Micr Strip media då?? nej!

ha en underbar dag skriver säkert mer senare puss puss

ps.
blir det för mycket om jag skulle måla mina svarta möbler vita samtidigt som jag kommer ha vita väggar??
Fräscht? ja... för vitt? tveksamt...

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sara Larsson

ska se om jag får mailat över lite ikväll eller imorrn kanske.. i helgen.. hmm ska jobba fredag.. vet inte om jag är sugen på att gå ut.. så jäkla trist ute.. vad ska du hitta på?

2009-04-23 @ 11:18:14
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Azzii

Hej söta lilla du! Det kan bli för mycket med vitt om du ska ha nästan allt i vitt..det e samtidigt snyggt. Men tycker det kan bli för mycket, att möblerna liksom inte synd, men sen vet man ju inte hur det ser ut i slutändan. Vi pratade ju på festen om det..så är det bra med färgklickar där o där.. Du kommer på ngt bra ska du se. Du e duktig. Puss Puss!!

2009-04-23 @ 21:39:54
URL: http://azzii.blogg.se/
Postat av: Em

Hmm blir nog lite väl vitt babe. Om du inte slår till med några sjuhelvetes färgglada gardiner mattor kuddar blommor etc men iof jag känner ju dig så DU skulle kunna ha vitt men känner verkligen du din man och din katt undrar jag då??

2009-04-24 @ 15:00:48
URL: http://emelielindwall.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0