090427

oj oj!
4 dagar kvar till flytt! kaos.. och vet ni vad Emma har inte packat så mycket som hon borde gjort! inte bra*
men idag ska jag ta med massa lådor hem från jobbet för ikväll skall jag försöka tömma garderobenrna iaf! hehe kan ta ett tag, ska försöka rensa lite också:)

jag har haft en underbar helg! fredagen kommer jag dock inte ihå, sorry!
men i lördags hade jag o Valle en heldag, vi hade supermysigt! Vaknade hyffsat tidigt och åt frukost sen gick vi ner på stan för det var helt underbart väder! VALLE SHOPPADE MASSA KLÄDER hör och häpna men jag köpte faktiskt ingenting;p
Vi åt lunch i solen på Thai Tha La La, suupergoda 3-smårätter, måste provas om ni ej gjort det! ja ni som bor i varberg då eller om ni någon gång skulles linka förbi varberg och är sugna på lite mat! Har aldrig varit med om att ha ätit på ett thai/kines/japan ställe där man inte äter och får jätte ont i magen innan, men gud va gott det va o ingen magknip hehe det ni!
Träffade natha en sväng för en kaffe på kyrkomuren sen bar det av till stallet, Valle red Fille o jag red Luki:) supermysigt*! Lägger upp kort på mina två hjärtan senare:) kortet är på vales mobil med tanke på att jag just nu för tillfället inte har någon mobilkamera att hurra för, VGA hallå! mmh ni fattar!?
På kvällen så var det soffan o tv som gällde:)

jo nu kom jag på vad jag gjorde i fredags!!!! jag jobbade!! det var den värsta kvällen på länge, för ett ögonblick så kom tårarna jag lovar! sjukt mycket att göra... usch! tur att Roy är så lugn och sansad så han kunde lugna mig lite, trodde jag var stresstålig men den kvällen gick inte av för hackor mina vänner!! jävla tur att det var PM för alla gästerna iaf!(förbeställd mat) hehe

hmm vart var jag? jo lördagen ja den var perfekt!

igår var också helt ok, var ute på "himlerundan" med Carro, jag red Dollfjoll gick hur bra som helst hon var så söt hehe hon hängde faktiskt med i Fille´s tempo nästan hela rundan, hehe red på en jätte lång grusväg varav Fille spruttade iväg som vanligt o Dollan fick eld i baken ett litet tag tills hon kom på att hon nog faktiskt inte orkade med det tempot riktigt men hon var grym ändå:))

jaha oj då det blev ett rätt långt inlägg men jag har mer att berätta;)


blev fiket ens väng igårkväll, skulle "fika" med Mia men det slutade med att det var jag, Valle, Mia, Romeo, en jävla massa shotglas, och en hel del hoffa! haha kaos!
Romeo var för övrigt en väldigt speciell person vet inte om man skulle tro på hälften av allt han berättade men men vi hade kul iaf!... kan ju säga att det nog är synd att Oscar´s inte har mer cash att betala! hahaha

så nu är jag nöjd för en stund får se om jag skriver mer i em. puss hej

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0