gamla tider*

hmm mycket lustigt men som sagt jag kan inte sluta läsa Kenza´s blogg och så är det, ja ni vet i brist på annat;) hehe
men idag när jag var där så hade hon lagt ut massa videos på musik hon lyssnade på förr, måste säga att det var riktigt skön musik, ja det ena bandet kan jag på ett sätt förstå att jag faktiskt tycker om det ena skulle jag dock inte ens ge en chans om jag inte kände för det men det gjorde jag idag och man blev faktiskt på riktigt bra humör:)
Ni ska få några exempel här tänkte jag så kan ni väll säga vad ni tycker! gör som jag ge det en chans! hahaha







Se vad andra har skrivit:
Postat av: Anonym

2009-04-27 @ 19:26:37

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0