Ge mig lite LV!

Nu blir detta inlägget kanske inte alls så roligt men har precis varit inne o kollat runt på (my love) Louis Vuitton´s nya kollektion! Den är underbar, men vågar inte lägga ut några bilder förutom mina egna längre... man vet ju aldrig:/

återigen är jag besviken på sko-kollektionen

Kolla in nya Monogram roses!


Men vissa saker köper man aldrig, för det händer inte... det är som vissa drömmar! alla slår inte in.
Men jag gillar tanken på att en dag kanske få gå in på LV i Paris igen och komma ut med en påse, det hade varit något att berätta för barnbarnen ;) haha


För att se mer av Stephen Spruse för Louis Vuitton
Gå in på bildsök Google & skriv in Stephen Sprouse Louis Vuitton
GALET!


Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sandy

Löööve it!!! =)

2009-04-21 @ 11:56:57
Postat av: Em

Ja hjärtat det är väl bara att spara! Du har ett år på dig ju! Love yah

2009-04-24 @ 15:21:23
URL: http://emelielindwall.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0