idealen har ändrats!

Kolla in denna annonsen på aftonbladet.se

Helt underbart faktiskt, kanske man skall gå och köpa sig ett par 13cm trots allt;) hehe
Undrar vart idealet först kom ifrån, varför skulle mannen vara längre än kvinnan? egentligen ganska olågiskt med tanke på att mannen sågs som "jägare" hade de då inte varit bättre med små män som kunde smyga och ha sig? och hade man en längre större kvinna (som oftast höll sig i hemmet) så kunde hon ju vakta det bättre?

Som idag "alla" killar tycker ju om långa tjejer? men ändå någonstans i bakhuvudet på mig själv så känns det bara som att man är lång och klumpig på något sätt? eller jag vet inte skit samma nu skriver jag bara massa trams fick inte ner det jag ville skrivit:/ hmm jaja

fan försökte få någon snyg övergång där från grottmänniska till nu men allt bara försvann ur huvudet på mig! :( skit också!
men men

go! 13 cm klack! och kortare pojkvänner;)
får se om jag verkligen hakar på detta;)


Se vad andra har skrivit:
Postat av: Anonym

Men suck! Det har det ju vart länge! Det är bara att slänga på sig ett par klackar! Det är sexigt med långa tjejer!!!

2009-04-08 @ 17:26:12

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0