lånetelefon!

jag har faktiskt haft lånetelefon ett antal gånger innan!
jag vet att man skall kopiera över ALLT till datan eller till ett minneskort så att inget försvinner!

jag gjorde DET!

har jag några nummer på mobilen nu?
ja det borde jag ju ha tänker Ni.... men nej! jag har inte ett enda nummer:(
Så jag behöver era nummer igen bara så ni vet! hehe

Dagen igår var väll ok till en början och till ett slut men i mitten där någonstans så va det inte bra allas! kände någon sorts konstig ångest av något slag eller panik, nja jag vet inte kan inte förklara.
Umgicks iaf med min söta lilla Natha, uscha lider med dig! men imorgon så ska jag köra dig ner till sjukan så du bli ren iaf hahaha(badade aldrig igår för övrigt;))

nehe om jag skulle försöka göra lite nytta....

föressten så ska det bli runt 18 grader I SKUGGAN på lördag :))

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Ida

det är ju bara för nummerna är sparade på telefonen och inte kortet.

2009-04-07 @ 08:02:59

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0