Malmoe igen;)

08.30 bar det av till Malmö igår, min Natha skulle på återbesök på sjukhus och lite annat *host*..( internskämt;) )

Hade en supermysig dag, efetr sjukan och det "andra" hehe så strosade vi runt på stan! älskar verkligen malmö, en perfekt stad alla är trevliga, ingen stress, massa bra butiker och sjukt god mat:)

fick tyvär inte tagit några bilder men ni klarar er nog tror jag;)
Fick ett samtal från Emelie mitt upp i allt så nu ska man tydligen till Gbg den 23:e och kolla in H%M´s nya kollektion med Matthew Williamson! Ja det ska bli spännande och se om man ens kommer in, har för mig att det har varit måttlig hysteri när tidigare designers har samarbetat med H&M hehe

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0