ny mobil!?

ja jag måste ha en ny mobil, NU!

Hade fodringen i helgen(skulle till stallet och fodra alla hästar och släppa ut), älsklingen gick upp kl 7 för min skull och åkte dit så jag skulle slippa! vid 9 så försöker han ringa mig och fråga vilken hage respektive häst skall gå i... kan jag svara? nej! hör jag ens den? nej! och detta beror inte på att jag inte brukar höra den eftersom jag kan vakna av minsta lilla viskning alltid! nej nej mobilen hade hängt sig fick ta ut batteriet 2 ggr innan den gick att starta igen...
och gissa vad som händer i morse, börjar 07.00, 07.05 sätter jag mig upp med en chock i sängen(tur att man har lite utav en inbyggd väckarklocka i sig!) och inser att jag skulle varit på jobbet för en stund sedan! får jag igång mobilen? nej! den hade givetvis hängt sig igen... så nu är det dags att byta telefon, men vilken skall jag ha??

nog om det , var barnvakt i lördags, det blev massa film, godis, popcorn och hamburgare:) ritkigt skön lördag faktiskt kom nog i säng vid 00,30:)
Igår var jag o Valle i Fbg och hälsade på hos hans ma o pa, sen när vi kom hem gick vi ner en sväng till fiket och tog en öl eller två på uteserveringen, sköönt!

ne skriver mer senare puss puss

Se vad andra har skrivit:
Postat av: J e s i

vad du än ska köpa, köp ingen sony ericsson, de går bara sönder ;)

2009-04-06 @ 11:35:53
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: J e s i

alla nya jag har haft har gått sönder :P köp en gammal modell, de funkar ^^

2009-04-06 @ 11:47:49
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: J e s i

jag köpte precis en LG de är ganska sköna asso. :)

2009-04-06 @ 11:49:45
URL: http://jesi.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0