sweethearts*

Ja då är man tilbaka på jobbet efter en suuperhelg!
Tjejkvällen i lördags blev alldeles perfekt faktiskt! Började kvällen hemma hos mig med Britney, massa vin och skitsnack hehe sen var det stan för hela slanten! kaos, blev nog lite för mycket men jag hade ju så trevligt så det spelar väll ingen roll, sista kvällen med Alex innan hon drar sig till Cypern i 6 månader så det var det värt!

Igår blev det först lite tjat på fiket med massa goda vänner sen var det mys med älsklingen framför tv:n med massa gott:)

Försöker komma på vad jag gjorde i fredags men jag kommer fa* inte på det, skumt! men det kommer väll:)

Har ni haft en bra helg?

Nu är det bara 6 dagar kvar till min shoppingfria månad, ja det är det som har varit min hemlighet!
Jag ska inte köpa några kläder, väskor, smycken eller SKOR! på en hel månad! undrar hur mycket jag kan spara på detta? hehe det är nog några tusen:) önska mig
Lycka till!

Ne åter till jobbet..
återkommer med bilder från helgen senare om Natha skickar bilderna till mig, hade ju inga batterier på min kamera givetvis!

puss

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0