underbara dag!

jaha idag drog man sig upp ur sängen vid 9-tiden ungefär, sminkade och klädde på mig(bytte kläder ca 10ggr) och sprang ner till stationen, ja jag sprang!
där nere stod Emelie o Alex redan och väntade.
Tåget kom och vi begav oss mot Göteborg.

Det kunde ju inte varit bättre väder faktiskt! kunde till och med använda min nya jeansjacka:)

Först så blev det lunch på hard rock´s uteservering, sen blev det en latte i parken, mys*
Efter det återstod bara shopping, köpte bara en väska, ett par solglasögon och ett halsband så det blev inte så mkt för min del men jag är nöjd ändå:)

tänkte försöka "blåtanda" över lite bilder från mobilen nu resten lägger jag upp imorgon....
men nä varför skulle det funka!
äch ni får se dem imrogon hehe

För övrigt så kunde denna dagen vart bra hela vägen, men fick ju precis reda på att uteserveringarna tydligen inte var färdiga så de blir inget mys där idag!

haop
hejhej


Se vad andra har skrivit:
Postat av: vesna

hoppas du haft en fin dag =)

2009-04-01 @ 21:20:49
URL: http://vesna.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0