underbara sommarväder!

har haft en helt underbar dag fakttiskt! dock förstöde bolagsstämman en hel timma så jag glömde av hovslagaren men utöver det så har den varit super!!
jag och Valle åkte ner till Kåsa och träffade Emelie över en bit mat o en öl, hur gött som helst i gassande solsken och dov musik från vollybollspelarna på stranden:)
sen var det promenad hem längst strandpromenaden, stannade till en sväng på hamnkiosken och köpte mjukglass och gick vidare hemmåt så nu sitter man vid datan en stund innan det är dags för att ta tag i packandet! suck!

Är så glad för eran skull*

puss hej

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sandy

=)

2009-04-30 @ 00:46:17
Postat av: yollande

aww va sööt ;)..det pågår frågestund på min blogg, så passar på och fråga mig anythingsom du vill veta om mig ;)

2009-05-04 @ 00:38:00
URL: http://yollande.blogg,se

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0