cappucino is the shit!

mjaa inte riktigt kanske men nästan, föredrar Latte men det har vi inte här på jobbet så då får man nöja sig med det näst bästa;)
Oh är så nöjd med korten från igår men vet inte riktigt om jag har fått upp värmen än hehe shit va kallt det blev om fötterna i slutet.

Idag ser det i alla fall ut och bli väldigt varmt, eller rättare sagt runt 25 grader! Och givetvis jobbar jag idag* men skit samma åker ju om 3 veckor ändå:)


+++++ till min nya kamera föressten!


XOXO (kan inte sluta, gillar fan det uttrycket!)

u know u love me;) haha

Se vad andra har skrivit:
Postat av: zzara

Har planer på att införskaffa en sådan kamera faktikst.. vad gick den på??

2009-08-20 @ 10:08:28
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0