crawings!

Hallo o Godmorgon!
Har iof varit uppe sen halv 8 men ändå;)

Vädret bjuder inte på något hurra! och inte heller gör jobbet, gansa mycket att stå i idag faktiskt + att jag måste köpa en present till Lisa som fyller 9 år? på söndag:)

Har ju ett ofantligt begär av cola som dem flesta som känner mig nog vet, men tro det eller ej jag har fått ett till måste!!
Choklad! har aldrig tyckt om choklad speciellt mycket innan men jag har hittat min! Marabou Daim mmmh den är så god!:))

Vilken Marabou är eran favorit?


Se vad andra har skrivit:
Postat av: Emmelist

hahaha... kul att höra :D ganska bra tips ändå? har kommit på alla deras hemligheter :)

2009-08-21 @ 11:12:37
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Ida

Vanlig hederlig mjölkcholkad! Som jag kan sakna det ibland!!

2009-08-21 @ 13:20:26

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0