design?

Skelle verkligen vilja sy igen, sydde massor när jag väl gick i skolan och tyckte ju att det var jätte roligt! Men det är så fruktansvärt tröttsamt när maskinerna går sönder hela tiden! Förstår inte vad jag gör för fel, kanske syr för fort är ju trots allt van vid industrimaskiner hehe

Sen är det inte så kul att det inte finns några tygaffärer att hänga i granen precis, sen behöver jag ett sybord också! Hmmm kan bli svårt detta, jaja jag får se nästa gång pengarna rullar in hur jag kan lösa de, Valle vill ju ha ett skrivbord med.... kan bli tajt med båda två!?

Lite bilder från en modevisning vi hade i skolan, kläderna jag har på mig sydde jag själv. Ok kanske inte la ner all min själ i just dessa kläderna men men ;)

      

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0