dessert or disaster?!

Har kommit på en sak, har länge drömt om (drömmer om mycket, detta är en väldigt liten dröm) , eller drömt om har inte ens drömt om, skit samma har länge velat ha en LV väska, inte för att den är dyr, sticker ut eller för att folk kommer gå runt och tro att det är en fake nej utan för att dem är grymt snygga!
Skulle kunna tänka mig att spendera  en tredjedel av lönen bara för att få en men å andra sidan varför när kopiorna är minst lika snygga, jag vill inte ha en LV för att folk ska gå runt o tänka... oh hon har en LV utan för att jag alltid har tyckt att dem är superfina o jag verkligen vill ha en!
Har bestämt mig för en sak, nästa gång jag ser en ska jag ha den, fake eller icke fake!

Blev ett helknäppt inlägg dehär men det spelar mindre roll....
HAHA

... just en sånhär:))

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Fröken Viktig

Fin blogg du har. Ska vi följa varandra på bloglovin? Kram Sara

2009-08-13 @ 14:15:26
URL: http://www.frokenviktig.com

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0