fler läsare?

ja visst hade det varit kul om det var fler som läste din blogg, den här sidan utlovar 100 fler läsare om dagn!
tror Ni på det?
Jag ska i alla fall prova:)

Klicka här:)

Se vad andra har skrivit:
Postat av: simone

Sv: haha vad go du är ;) Testat sådana sidor, tycker du dem hjälper..? Jag tycker inte det alltså, man kan ju få fler besökare sådär om dagen, men inga läsare ^^:P

2009-08-28 @ 17:46:25
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

ah okej =) blir en lugn helg i alla fall .. ikväll ska jag till en kompis å va social medans dom ska ta sej nån öl å så, men jag ska som sagt va nykter



i morrn e tanken att jag ska till en annan kompis å bara slappa kanske spela lite GH å vad vi nu mest kommer att hitta på =)



Söndag blir en hel slappar dag kan jag tippa hehe ..



så vad ska du själv göra då ?



visst är min lilla vovve söt, finns bilder i det senaste inlägget =)

2009-08-28 @ 18:42:38
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: emma

Kom på att vi båda skriver Puss E jag heter nämligen också Emma ;)

Ta gärna en titt i min blogg(:

Puss <3

2009-08-28 @ 21:13:37
URL: http://emmajessicaleufstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkande saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått jätte mycket uppmerkasmhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-08-28 @ 21:46:26

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0