inte en SOL så lång öga kan nå, massa droppar regn alla dar!

Sitter hemma just nu och har faktiskt inte speciellt kul, får se om kvällen blir bättre eller om man ska gå och lägga sig!
Ska i alla fall pallra mig in i duschen så kanske man blir lite piggare, hade varit skönt!
Nu ska jag vara så b så jag faktiskt inte skriver ut namnen men ska i alla fall umgås med R, A & E ikväll hehe insåg precis att det hade gått snabbare att skriva namnen istället för att ge er en förklaring men men spela roll!

Gött det är med jordgubbssaft!


Se vad andra har skrivit:
Postat av: Johanna

Sv: Olympus är bra, och en rosa dessutom! Kan det bli bättre? Hoppas det går bra och att du hittar en kamera du blir nöjd med!

2009-08-04 @ 21:45:53
URL: http://johannachristersdotter.blogg.se/
Postat av: Caroline Nastic

Jag bakade faktiskt muffins igår men det var ingen som hörde av sig till mig om kaffe... men vad goda dom var :)

2009-08-05 @ 15:56:15
Postat av: carro

Försökte lägag in ett inlägg nyss men det fungerade nog inte .... ville iallfall säga att jag bakade muffins igår och de var vansinnigt goda men det var ju ingen som hörde av sig och bjöd på kaffe... så får man skylla sig själv :)

2009-08-05 @ 17:11:04
Postat av: Sofia

Hej!



Jag hoppas att du inte missat att jag har börjat om att blogga igen? Du kanske minns min gamla blogg, www.chicflia.blogg.se, du har iallafall varit in där och kommenterat nån gång.



Gick väldigt bra för den bloggen där ett tag, men nu har jag börjat om igen, fast på en ny adress!



www.vivalasofia.blogg.se är den nya adressen, besök gärna! :)



www.vivalasofia.blogg.se - www.vivalasofia.blogg.se



(Ursäktar om du stör dig på såna här mejl!!)



Kör förresten en frågestun på bloggen idag, så passa på att fråga om det är något du undrar över! :)

2009-08-05 @ 17:51:08
URL: http://vivalasofia.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0