lathet kallas det!

Hallo hoppas allt är bra med mina få men trogna läsare, statistiken ligger väldigt jämt på runt 20 haha

Tänkte jag skulle lagt upp bilder igår eftersom jag hade varit så duktig men när jag väl var färdig med det, hade tjatat till mig datan av Valle o datan var seg som tusan så sket jag i det helt enkelt!

Får se om jag knuffar upp dem ikväll:)

för övrigt så gäller fortsatt arbetet på blästerkatalogen, ska till läkaren 13.45 också! Hoppas verkligen dem kan få bukt med denna jä*la förkylningen nu!!

hörs la sen;)

Se vad andra har skrivit:
Postat av: emmy

vilken fin blogg du har :)



hur är läget?

2009-08-25 @ 10:22:22
URL: http://eemmyy.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0