Måndagsbarn





Shoppade lite i helgen faktiskt, för dem ynka pengarna jag fick över efter jag hade köpt present till Lisa*
Det glädje mig i alla fall att hon blev superglad för presenterna! hehe

Ska se om jag kan få upp lite bilder på det jag köpte, ska även visa er hur superduktig jag var igår soms tädade mina garderober! Behöver dock fler galgar, tur mig att hälften av kläderna ligger i tvätten hehe

Tvättid på onsdag(min lediga dag) mellan 7-12 suck!



Se vad andra har skrivit:
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv;

har haft ett uppehåll med bloggen under sommarn df jag inte svarat på din kommentar förens nu, så här kommer ett sent svar;



ja konståkning är hur kul som helst:) fast vigheten får man träna upp på egenhand hihi:)



Lägg gärna till mig på bloglovin om du gillar min blogg så gör jag desamma:)

2009-08-24 @ 19:42:27
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0