mörkt, ljust? lugg.....

Jag behöver klippa mig!!!

Risbuske, tilltuffsad pudel & svinto!..... man kan lugnt kalla mitt hår det just nu!

Ne jag tror det blir att unna sig detta när jag kommer hem från resan, ingen idé att göra det innan ju, har faktiskt tänkt att färga det mörkbrunt och klippa lugg igen:) eller vad tycker Ni?

Så, fasst mörkt då!:)

Se vad andra har skrivit:
Postat av: zzara

Psst. det kom inget regn. hihihi =) jag badade till o me. hehe



jag tyckte jag såg att den kosta 2395 på elgiganten, men kan ha sett helt fel iofs.. Är riktigt sugen på en sådan.. behöver en stöttålig o sen att den är vattentålig med är ju skitkul!!!



Mörkt o lugg det tycker jag att du ska ha =)

2009-08-20 @ 20:59:40
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0