shululu!

Sitter på jobbet, som vanligt.. var ju ledig igår blev väldig lång sömn men när jag väl vaknade så gick jag upp och åt lite sen åkte jag ner till stan o fikade. Efter det var det dags för stallet sen hem och lagga mat, kolla några avsnitt av GG sen läggedags igen hehe väldigt händelserik dag eller vad säger ni?

Idag ska jag på återbesök på Slöinge djursjukhus med Fille, hoppas att han får gå i vanlig hage nu i alla fall.
Ska även städa skåpet i stallet, kaos vad man samlar på sig mycket skit på 8 år!

Inte spec. mycket att göra på jobbet idag heller faktiskt ska kika igenom hemsidan sen och leta lite fel så kanske man kan få timmarna att gå lite snabbare, bara halvdag i dag ändå:)

Bjuder på en härlig sommarbild....


Utsikten när vi var ute på första turen med Pappas nya båt:)) mys*

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0