tänk positivt!

tänk positivt! tänk positivt! tänk positivt! tänk positivt! tänk positivt!

Ja jag försöker i alla fall men jag har fruktansvärt svårt att tänka just positivt! Jag är trött på typ allt! j*vligt förkyld, har varit det alldeles för j*vla länge nu + att hösten är här och att det förmodligen kommer att regna i Bulgarien när vi är där!
Skitliv!

så nu har jag avreagerat mig lite:)
Hur har Ni de?

Ida ska jag träna yoga, men först måste jag hinna med stan och hästen:/ fullt upp som vanligt me like!

Se vad andra har skrivit:
Postat av: simone

Och jag börjar bli förkyld, fyfan.. vill inte!! Du har smittat mig!! :D

2009-08-31 @ 12:21:53
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

jo men visst e han söt =) jo han gillar att bada =)



allt bra me dej idag då ?

2009-08-31 @ 13:45:23
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0