update:

Godmorgon!

Gissa vad? Emma är tröttis*

Var på yoga igår, faktiskt väldigt skönt o avslappnande kände jag får hoppas det blir en fortsättning på det:)
Tack för att jag fick följa med Carro*

Idag är det jobb till 15.30 sen en snabbis till stallet ska bara mocka o blanda maten sen är det hem o packa en väska med lite bad & myskläder, ska slänga ner något fint också. Ska bo på kusthotellet, ett spahotell här nere vid havet där jag bor, min vän Emelie ska bjuda mig på mat, spa o övernattning eftersom hon har jobbat ihop 400 timmar där, gött ska det bli!

Fick ju lönen igår och har inte spenderat pengarna på något onödigt än, endast allergitabletter eftersom det var det läkaren trodde jag hade, allergi! hmm jaja får väll se...

Ha en underbar morgon allihopa!

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Ida

Jag antar att vi inte skall rida idag då?

2009-08-26 @ 10:39:26

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0