En shoppoholics räddning....

ja för det heter ju faktiskt Swapping;))

Men det verkar ju hur grymt som helst, att kunna byta till sig kläder! tänk så mkt pengar jag hade kunnat spara på det sättet.. En shoppoholics räddning kallar jag detta:) Grymt!
Hade det inte vart hur bra som helst att bara dra ihop ett gäng åsså bara vräka kläder över varandra, kläder som man ändå inte använder! Å andra sidan kke det inte gör så mkt om man kke ångrar sig efetrsom man antagligen är vän med alla i det gänget man fixar ihop, då kan man ju faktiskt låna det någon gång hehe

Varje gång jag rensar min garderob så kan de bli en hel del kläder och jag tycker det är jätte jobbigt att slänga för tänk om du ångrar dig? Då finns där lixom ingen återvändo, eller är det bara jag som är sådan?
Det kan ju vara så att den kke blir modern/snygg/användbar om 1 år eller nått??....... eller?:))

I vilket fall så tycker jag detta är hur bra som helst!! Stort cred!!





Se vad andra har skrivit:
Postat av: carro

du vet att istället för att slänga dina kläder kan du slänga dom till baggens gränd 6 :) då finns dom kvar kramar

2009-02-13 @ 10:07:19
Postat av: azzii

Heeejkooompiiiss!!! =) Ja, korv vid sjön var mys mys. hehe.. ah jag var med varit inne på hon Kenzas blogg.. whats up with that liksom? Jag fattar inte varför de är så populära... haha. Förresten är du hemma i påsk eller?? Pussselipusss love!!! =)

2009-02-13 @ 15:03:57
URL: http://azzii.blogg.se/
Postat av: Pauliina

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG:)

2009-02-14 @ 15:51:22
URL: http://pauliina22.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0