Fredag: Träningsverk i kinderna!

Hade hur kul som helst igår!
Blev en jätte lyckad kväll, Tack Sandra för att du kom med denna ideén;)

Stand Up kan få en att må hur bra som helst! Jag skrattade så mkt så att jag hade träningsverk i kinderna HAHA helt sjuk jag vet men så j*vla bitter som det låter är jag inte, men skrattar jag för mkt så får jag verkligen träningsverk!
Skulle jätte gärna skrivit ner något skämt han drog men minnet är kort vet bara att han var jätte bra!
Per-olof var också bra(tror det var så han hette?), sen var det någon med finskt efternamn också:)
MEN den dära qvinnan dem har i mellanpauserna(eller vad jag ska kalla det), skjut henne! Vad är det för fel??? Förstår inte ens att hon vågade ge det ett andra försök! Hallå, stand up handlar om att vara rolig..

Ex: Jag och Valon sitter mitt imot varandra, tidigare i ett tappert försök med att vara rolig så antog hon att Valon var Elallergiker(?)

Efter en stund

Hon: - Du, elallergikerns fru? Vad brukar Ni hitta på hemma? har ni alltid tråkigt?? Eller vad brukar Ni göra för att lätta upp stämmningen? (något sådant sa hon)

Valon: - Tror det skulle hjälpa om det kom en komiker nu....

Hon: - Ja det är det du vil (mummel mummel) hmm jaa.. Välkommen!! bla bla bla(komikerns namn)

HAHAHA det var så jävla kul! Alltså det är ju lite svårt att förklarar men igår vad de kul!! med tanke på att alla nog hade velat slänga den kommentaren i hennes ansikte just då!(och även förra gången!)

Älsklingen is tha shit!!

Kan i alla fall starkt rekomendera Tobias Persson!! :)
skriver mer senare puss hej!


Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0