Grattis Kosovo

som nu har varit självständiga i ett helt år! kaos vad tiden går fort.. Känns som om det var igår Valle sken upp som en sol och var lyckligare än någonsin och alla från kosovo dansade på gatorna dessutom, och på tal om kaoset i stan. Jag hade ju "turen" att jag skulle över vägen precis när det lilla lemmeltåget ska köra förbi, fick helt enkelt vänta en stund hehe

"På söndagseftermiddagen kom beskedet från Kosovos huvudstad Pristina att parlamentet utropat Kosovos självständighet och därmed klipper banden med Serbien. Beslutet skedde på uppmaning av regeringschefen Hashim Thaci."
/ text lånad från dagens.se




Se vad andra har skrivit:
Postat av: Anonym

hej!! Jo det e ju tanken att i huset e man många personer som hyr. Det är ju 4 sovrum så det finns plats för 8 pers där, sen finns det xtra sängar så man kan ju vara ännu fler! säg att man då e 8 pers då blir det 25 euro/pers och då har man ju hela huset, med en toa till varje rum och pool. På sommarn e detta helt normala priser på Algarvekusten för sånna hus. E man inte så många kan man ju ta lägenheten. Där finns ju plats till 4-5. Det är första gången jag kollar såhär i Sverige, men detbrukar vara portugiser som hyr annars. Och augusti vet jag e folk i huset. Så vi får se, min moster visste några som va intresserade. Ha det bra!!!

2009-02-17 @ 09:27:22

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0