helgen

Helgen har varit kalasbra!
I fredags så slutade jag jobbet kl 14.oo, viket jag verkligen inte trodde eftersom dem efterblivna j*vlarna uppe i sthlm inte klarar av att sköta sitt jobb!! men i alla fall jag slutade ju i tid, åkte upp till stallet och red en lång skogsrunda i skogan, hur mysigt som helst!
Sen var det hem, gick en sväng på stan med min älskling, köpte lite grejer på rean på Gina faktiskt så var det jätte billigt! Ett jätte sött diadem, leopardstrumpbyxor och en glansig hoodie med stor luva:)) allt för bara 189:- så jag kan vara duktig också!
På kvällen/morgonen var det dags för fest, kaos! Trodde jag var för gamal för detta men icke! Halv 6 hamnade vi i sängen, och tro mig 1 minut över halv 6 sov jag som en gris!
Det var nämligen firande av min kära kusin, hade iaf en sjukt trevlig kväll bortsett från vissa saker men det är glömt nu... nästan hehe

Lördagen(alla hjärtans dag).. efetrsom dagen innan blev rätt tung så gick vi inte upp förrän halv 2, gick en promenad upp till Willy´s och köpte lite godsaker till kvällen.. när vi var hemkomna från promenaden så  gjorde jag lite frukost som kan kallas lite udda haha
Inte min kke men Valles´:) Min bestod av 4 rostade mackor med kaviar o ägg, varav Valles bestod av pytt i panna:p men vi blev mätta o belåtna båda två!
Sen var det dags att hämta min bil hos kusinen och efetr det var det stallet som kallade! och jag blev så glad för när vi körde från Pierre så körde Valle "hemmåt" och jag till stallet ju, men när jag står och mockar o fryser så kommer helt plötsligt min älskling o börjar hjälpa till:)) blev så glad sötaste älsk!:))
Sen hade vi myspys heeela kvällen lång, melodifestivalen, massa god mat, massa godsaker och... ja den va helt enkelt hur bra som helst!:))

På söndagen vaknar jag av att Emma ringer och frågar om vi ska rida? vilket var tur annars hade jag sovit alldeles för länge haha som vanligt, men det var bara att pallra sig upp ur sängen äta frukost och ta på mig 7 lager kläder och iväg till stallet, skrittade en underbar runda med massa skitsnack! hehe
Och på kvällen var det pizza hemma hos mamma o pappa, såå smidigt nu med tanke på att jag bor i stan så ringer dem ju mig varje gång dem ska äta pizza för då kan jag ju hämta den och komma med den så då får jag också pizza:)) gratis! hehe

ne nu har jag skrivit alldeles för mkt, men ni som orkar läsa är väll ALLA mina trogan läsare antar jag ;) hehe

ta hand om er skriver säkert mer i em. puss puss


föressten! fick ju presenter av ma o pa också för dem har ju vart i gbg över helgen:)) Ett par skitsnygga shorts från Carlings åsså 3st diadem:)

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sandy

Vilken kanon helg gumman =) Men du va saknad i vissa situationer hehe Puss darling

2009-02-16 @ 10:26:39
Postat av: azzii

Heeeej darling! Ja men det låter som om du har haft en sketa bra helg:D ..och gratis är gott! haha. Ja, min blogg är fan bättre än den där jävla blondinbellas, som ja inte fattar varför ja läser men blir lika irriterad varje gång hon har skrivit något. För hon tror hon har IQ MAX, men sen visar det sig att det inte är så jävla högt ändå! Jo, men du förstår Q8:as korv..det är gourmet mat. Den är sååå good! Så jag tänker inte på vad den innehåller, men jag blev lite äcklad när ja läste Nöthjärta. Hur äckligt är inte det?.. Ne, nu har ja skrivit ett långt inlägg och ska sätta igång med plugget, men först skriva ett blogginlägg. Pusss pussss ;D

2009-02-16 @ 11:47:18
URL: http://azzii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! det blev hårporten som du tipsade om!! Jag blev nöjd!!!! ljusa upp det lite, och dom va riktigt trevliga å så fick jag cappuchino med! ja jag ska skriva så mkt jag bara kan!! ha det bra!! kram!!

2009-02-16 @ 13:06:03

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0