kan man vinna tro? ... och en dagens fråga:)


supersöta älskling har anmält mig till tävlingen på mixmegapol, om tjejresan till Kanarieöarna:D
hoppas hoppas hoppas att man kanske kan ha lite tur någon gång och få en helt gratis resa(iof med helt okända människor), men det hade ju vart superskönt ändå;)






Dagsöversikt = stressfri! helt otroligt!
Jobba
Stallet
Hem
Laga mat
sova
:)) soft dag som bara den!

Sitter fortfarande och har stora bekymmer!
Skall jag klippa lugg eller inte? orkar jag ta hand om den? är det verkligen så snyggt? varför färgade jag håret brunt?

Jag vill vara pojken med guldbyxorna eller vad han nu hette, bara kunna plocka upp massa pengar ur byxorna hela tiden! hade dock vart lite tråkigt att inte kunna byta byxor iof så de hade inte funkat ändå? eller....

Ok en dagens fråga här då:
Samma byxor varje dag inkl. massa pengar?
eller
Eller kunna byta byxor varje dag exkl. massa pengar?

oj nu blev det kanske lite mkt på en gång.... ska ändra stil på texten nu ciao!

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0