måndag, ny vecka, nya äventyr?

Modevisning i fredags, mkt fina kläder! Jag vill ha en shoppingdag, nu!
Drinkmaraton hemma hos mig efter promenaden från borggården(modevisningen).. Jag, Emelie, Alex o Elin:) riktigt mysig kväll. Efter det va det utgång och det va minst lika trevligt nere på stan.

Lördagen var supermysig, bara jag o älsklingen lagade 3-rätters och kollade på film, den gröna milen, första gånen jag såg den och den var hur bra som helst! grät som ett litet barn som blivit snuvad på sitt godis.
Har ju tyvär inga bilder på den grymt goda maten som kocken(jag) lagade hehe men till förätt: skagentoast, huvudrätt: ryggbiff m. klyftpotatis o bearnes efterrätt: italiensk chokladglass Mums*

Och min söndag blev rätt slapp som vanligt, lite städning, lite tvättning, lite fika... ja ni vet:)

Idag därimot blir det ridning, i kylan, älskar kyla det är inte det men värme är så mkt skönare på något sätt! man slipper lixom frysa:) hehe

ne nu måste jag återgå till mina kära fakturor! Har för övrigt beställ lite nya grejer(igen), lägger upp bilder senare!

puss hej

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0