måndag

Känner att det kommer bli en helt vanlig måndag idag.
Trött, lite frusen, allmänt sche på livet nja ni vet en helt vanlig måndag morgon;)

Har haft en trevlig helg iaf, förutom att jag jobbade i lördags, men det var ju bara mellan 18.00 o 23.00 så det var lugnt, allt för lite extra pengar;))

Kontraktskrivning idag kl 10.00, ska banne mig slå näven i bordet för lägenheten skall totalrenoveras!... snarast:)

Var ju på horseshow i GBG i fredags skaffade en försäkring på lilla Baylies och köpte ett nytt träns till Fille:) Bra ridit av Sverige föressten!

     

haha var hemma hos syrran en sväng igår, för Lisa(syrrans dotter) ville att jag skulle vara den första som fyllde i hennes bästa kompis bok, shit va längesedan det var man gjorde sånt! riktigt kul faktiskt:))
Kikade igenom en korthög syrran hade rotat fram också och hittade ett kort på mig när jag va lite mindre hehe



hörs sen puss hej

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Ida

Du har inte åkt på någon magasjuka eller?

2009-02-23 @ 09:59:20
Postat av: Josefine

Måndagar är sämst :(

2009-02-23 @ 11:38:24
URL: http://jjossues.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0