mina ögon lyser rött!

jag är i stort behov av så mkt saker just nu, men vad behöver man då?
jo pengar!

jag vet mitt eviga tjat om pengar, men va ska jag göra då! blir så trött på detta när ska jag lära mig, och hur, på att ta reda på min lön. Köpa rätt grejer, inte överdriva, inte leva lyx i början av månaden för att sedan leva som en kyrkråtta!? Nä nu är det dags för en förändring, ska skaffa mig ännu mer saken att göra på dagarna så att jag inte tar mig ner till stan så ofta. En lägenhet utanför stan hade vart det bästa för jag har verkligen ingen självdiciplin! Jag erkänner det, jag har INGEN ALLS!! Trodde inte detta om mig själv men så är det, ta bara dethär med att jag skulle sluta röka.. jag lyckades hyffsat bra 1-2 veckor men sen var det kört för jag såg ingen "anledning" till att sluta röka eftersom jag praktiskt taget trivs med att röka.. vad är det för fel då??

Börja träna
sluta röka
äta nyttigt
sluta shoppa(hystersikt)
... vi börjar med dessa punkterna, får se om jag iaf kan hålla mig till en utav dem!

ska kolla över olika gym i stan nu och se i fall man kan hitta något som kan falla en i smaken!
Har vart på Atletica och gett det många chanser men jag förstår inte grejen med att det ska vara "coolt" att träna, det ska vara märkeskläder topp till tå, märkesvattenflaska, snygg i håret, man ska ju för h*lvete till och med vara snygg när man har stått på en crosstrainer i 30 min o kämpat som en gris! Men jag ska säga en sak efter ett pass är jag allt annat en snygg, vilket gör att man får skämmas som ett djur när man går ut rödspräng därifrån!
Ne, jag måste hitta något annat, men vad/ vart???

... väntar fortfarande spänt på om man för en gångs skull kan lyckas vinna en enda tävling! Valon har ju som sagt anmält mig till Tjejplanet:) Hade på ett sätt vart lite skumt att åka iväg med massa okända brudar med tanke på att jag inte är den mest sociala människan på denna planet men bara att få åka till värmen gör att jag nog kan bli den mest sociala på bara någon timme;))

oj vad jag har skrivit helt plötsligt och inget intressant blev det för de! hehe

puss hej

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Jennie

Friskis & Svettis är bra för där slipper man vara snygg när man tränar... men jag vet inte hur gymmet är för jag går bara på jympan.

2009-02-12 @ 16:04:32
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0