nästa stopp Polisstallet;)

nu så ska jag snart åka till Göteborg, ska köra från jobbet vid 9 och hämta upp Ida vid Göingegårdan sen är det motorvägen som gäller! nästa stopp blir polisstallet, där vi ska hämta våra biljetter;) ... grymt stora hästar alltså.. har faktiskt ridit en i samma strl som vi har i stallet där jag har min Fille, det va hur kul som helst kändes som man flög fram hehe... ah iaf sen efetr det då är det dags att bråka med gbgborna om vem som kör mest rätt! vilket givetvis alltid är jag även fast jag kör mot rött och hamnar i fel riktining på spårvagnsspåren! :)) önska mig lycka till:p

vinkväll med mina tjejer ikväll också, det ska bli mysigt:))

puss puss skriver kke mer senare*


<--Carillo, våran Lilleman;)

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0