nu får de vara nog!

Inget mer shoppande denna månaden, eller nästa eller nästa igen!

Skall de bli någon resa i sommar så kan jag ju inte hålla på såhär? Har ju en bra anledning att shoppa eftersom jag har blivit erbjuden massa rabbater och då måste man ju utnyttja dem;)
haha

... detta är det jag har beställ nu sist iaf, sen får det vara nog! inget mer slösande här nu ska jag ha pengar kvar i slutet av denna månaden tänkte jag så att dem kan sparas. Men va hände med att jag skulle dela in pengarna i 4 så att jag hade en viss summa per vecka varje månad?
- den idén dog nog samtidigt som jag sa den antar jag:/

shit happens - älskar att shoppa!



Se vad andra har skrivit:
Postat av: caroline

låter bra med en vecko budget.. jag gör likadant. när räkningarna är betalda tar jag summan jag har kvar och delar på dagarna som är kvar tills nästa lön.. ganska kul för om man en dag inte gjort ngt alls så har man plötsligt mycket pengar kvar nästa dag :) då kan man shoppa lite mer.. snygg den blåa var förresten.. kram

2009-02-03 @ 08:54:09
Postat av: Sandra

haha du e för söt gumman, kommer snart lägga in dig i facket shoppoholic =) du kan få dela det med min syster :) Men snygga grejer iaf! Puss

2009-02-03 @ 14:56:27
Postat av: azzii

haha, känner jag dig rätt, så är de kläderna bara en aptitretare.It will be more :) men du är duktig om du inte handlar.. hehe.. fina grejer=) bikinin gör bara att man längtar mer till sommaren. wiihhuw=) Puss!

2009-02-04 @ 20:50:03
Postat av: azzii

Alltså, ja skrev precis ett inlägg men det kom inte upp.. hmm... haha, känner ja dig rätt så är det du beställt nu bara en aptitretare. It will be more:) men du är duktig om du inte handlar. Fina grejerna var, och bikinin gör bara att man längtar ännu mer till sommaren. wiihuuw=) Puss!

2009-02-04 @ 20:52:03
URL: http://azzii.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0