Party at Susselation´s

Tack för alla tips och ideér angående tapetseringen och galvvalet:)
Trodde aldrig att jag skulle få sådan hjälp! hehe
Har iaf äntligen bestämmt mig, men Ni får tyvär inte se hur förrän jag har inrett och gjort färdigt;p(längtar!)

Snart skall jag och Valle till Susse och fira hennes födelsedag, får se om det blir stan sen eller om vi stannar där hela långa natten:))
Idag har jag haft en riktigt skön dag för övrigt, vaknade, tvättade lite kläder(med mitt nya underbara sköjlmedel.. luktar sååå gott!) -> Comfort Crème Sweet Almond Oil, gick på stan en sväng och köpte present till Susse:) sen har jag iof inte gjort så mkt mer men dagn har varit skön!

ne nu ska jag sminka mig och försöka hitta något att ha på mig:)
puss hej

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0