polis polis potatisgris!

Emma Birgitta Lindqvist har många drömmar!
... och med det menar jag fruktansvärt många drömmar som jag gärna pratar högt om men aldrig gör något åt!
men tro de eller ej.. gissa vart jag ska på tisdag kl: 18.oo

Möte hos polisen;)
Japp ett rent o fint informationsmöte om polisyrket o vad du behöver för utbildningar osv.
så kom igen var stolt över mig nu... orkar jag nu genomföra denna drömmer så kommer det då inte finnas en endaste jävel som kommer våga göra något eller hur? haha
som min syster sa så kommer jag jaga alla med batongen! (även barn) ! haha ne men jag ger de ett försök, får la först se om jag ens är kapabel till att vara polis... lite tveksamt!
men är jag riktigt duktig o sedan jobbar som polis i 4 år tror jag det är så kan jag bli ridande polis sen:)) hade vart hur bra som helst!! tänk att kombinera hobbyn med arbete.. lovely!

...för jag tror inte att de hade passat mig att jobba i butik, hur kul det än hade vart så är det nog tyvär inte min grej!

stylist därimot eller designassistent... elelr inredninsgarkitekt eller.... haha ja ni ser drömmar drömmar drömmar!

ne nu ska jag snart fakturera så att våra kära kunder kan betala för sveriges bästa vakuumsugare eller världens starkaste blästerskåp;)) ja nått sånt!

ciao

Se vad andra har skrivit:
Postat av: caroline

aj fan om du ska bli polis så får man kanske passa sig... eller hjälper det att ha kompisar i polisyrket ?? då e det jätte bra :)

2009-02-09 @ 14:57:32
Postat av: Ida

Dir skall jag med :) Glöm inte anmäla dig till högskoleprovet för det måste man ha gjort när man söker.

2009-02-09 @ 15:20:35
Postat av: azzii

Ja polis tycker jag att du ska bli. Men bli för fan ingen korrupt polis vad du än gör. Finns nog för många av dem!! Satsa på det. Utbildningen är bara två år va?? GO FOR IT BABE=)

2009-02-09 @ 18:24:45
URL: http://azzii.blogg.se/
Postat av: azzii

haha, jag skojade bara. jag gillar poliser. de är bra. finns inga korrupta poliser. poliser fångar alla tjuvar, tjuvar vill vi inte ha. poliser de är bra.. la la la la. Jag kan rimma :-) ´..som en liten kvinna.. hahaha

2009-02-09 @ 18:37:20
URL: http://azzii.blogg.se/
Postat av: Sandy

Ah det e på tiden att polisyrket får en sexig o tuff brutta!! Go Girl!! Jag håller på daaaj =)

Közz

2009-02-10 @ 19:44:39

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0