Take a sip of dancing juice

Åhhh Älskar Alecha Dixon´s låt, den är helt underbar!! Man blir ju hur pigg och glad som helst av den:))

Hämtade som sagt tapetprover, samt golvprover igår. Det är fan inte lätt alltså! Men jag tror kanske att jag kan ha bestämt mig nu... eller nått?
Det enda som är riktigt surt är ju att jag inte kommer ihåg va de låg för matta i sovrummet, ja vilket var den enda jag inte fick byta om jag inte pungade ut med 1295:- inte så farligt dyrt men går den i någon gråskala är det helt ok, eftersom den skall bytas nästa år(gratis) MEN är det den så gick i beige så går de bara inte, kommer få rapptuss varje gång jag går in i rummet då! + att dem fina tapeterna som jag valt inte alls kommer göa sin rätt om det fula golvet ligger där!
ja ni märker ju själva vilka problem jag har(ni behöver inte tycka synd om mig det är lugnt) haha
ska se om jag kan försöka fixa lite bilder på hur jag har tänkt mig sålänge:)

ciao

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Jennie

Du ändrar ju bloggen hela tiden så man knappt känner igen sig ;) fast den är jättefin hela tiden!

jag fick oxå byta tapeter i hela lägenheten när jag flyttade in i min... jag valde en fondtapet i mitt vardagsrum och jag kan säga att det syns inte, man tro att det är samma tapet i hela rummet och det gjorde mig väldigt besviken så jag hoppas att du får rätt grejer när du flyttar in!!! Kram

2009-02-24 @ 08:14:59
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Sandy

Va kul gumman att ni kommer få allt nytt =) Håller verkligen tummarna för att sovrums golvet INTE är beige..att få rapptuss varje gång e inget bra! hehe

Ser fram emor framtida bilder =) PUSS



Bloggen e jätte fint gumman, som vanligt!

2009-02-24 @ 09:53:45

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0