"the good thing going to party with models is.....

....no one eats!"

jag vet inte om man skall skratta eller gråta till detta uttrycket, jag skrattade... lite!
Jag hade älskat att gå på ett sånt party, älskar ju att äta så why not!? hade även älskat att vara modell men nu är jag för gammal för det känns de som och jag har sumpat de flesta chanser så helt enkelt är det bara att fortsätta mitt liv som matälskare och vräka i mig massa mat. Gör dock inte jätte mkt eftersom det inte händer mkt med siffrorna på vågen! hade inte skadat att gå upp iaf 5 kg men men ..."lev med det!" hehe

Om ni undrar vad citatet kommer från så är det The City, gillar den serien väldigt mkt, har inte börjat se på Gossip Girl än men jag har iaf laddat ner de första 2 avsnitten så jag får väll börja någon dag precis som jag ska börja läsa en shoppoholic i NY. Jag borde ha börjat för längesedan för det känns som om det är en bok jag kommer älska! men ni vet hur det är, stress stress och åter stress, är ju faktiskt trött när jag väl går och lägger mig(vilket är tiden på dygnet jag egentligen hade kunnat läsa lite).

nog om det..
Skall kolla på en lägenhet idag för er som är intresserade så kan ni ju kolla in bilderna;)
Med lite tur och inte allt för stor bjudning så kke den kan bli min:)) men jag sak inte säga för mkt! titta först!;)
skriver mer sen*
ciao!

                       

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sandra

Lägenheten ser underbar ut darling*

Den klädgarderoben e juh gjord för dej! =)

Jag håller alla tummar jag har =) Puss

2009-02-06 @ 12:01:30
Postat av: Sandra

Föresten, bloggen e grym...den ingår i min dagliga rutin nu =)

2009-02-06 @ 12:02:51
Postat av: caroline

hej vännen...



vart e denna lägenhet ngn stans ?

Den ser fantastiskt fin ut och jag gör som ovanstående jag håller tummarna för dig :)

2009-02-06 @ 13:07:13
Postat av: Jennie

Riktigt fin lägenhet. Gillar att inte alla väggar är helt raka :)

Hoppas hoppas hoppas för din skull

2009-02-06 @ 13:11:44
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Ida

Ah Bandholtzgatan eller? Ser jättefin ut :)

2009-02-06 @ 14:33:36
Postat av: Anna

jätte fin lägenhet!!

2009-02-09 @ 11:34:10
URL: http://annakubel.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0