underbara väder!!

Man blir så glad, det spritter ju i hela kroppen!:)
Ska ta en härlig ridtur efter stallet, kommer dock frysa ihjäl men får hoppas att solen hinner värma mig en stund iaf!
har återigen beställ lite grejer från H&M hehe men faktiskt så får jag jätte mkt för en liten summa så de så! Läängtar som en tok till våren sommaren nu! Och det som är bra med min beställning är att grejerna kommer inte förrän i April så jag hinner och spara ihop den fjuttiga lilla summan som jag skall betala:) sen så behöver jag ju inte höpa något mer fram tills dess heller(A)



Nog om det, min mobil hade spatt igår jag kunde inte ta imot några samtal och jag kunde inte ringa för det kopplade bara ner hela tiden, fram tills att jag mitt dumma nöt kommer på att ja just de starta om mobilen! haha så gjorde jag det och vips så funkade det igen, smart va?

Blev ingen ta hand om mig själv dag igår ändå, lite synd för jag tror jag hade behövt det men får ta igen det idag istället nu när solen skiner och allt.

Ska för övrigt bli sörsebo för er som inte vet, vet inte rikitgt hur vi kommer trivas men det återstår och se ska ju iaf få en helrenoverad 2:a varav jag får bestämma själv inredningen på tapeter, väggar o golv.. ska bli hur kul som helst! och äntligen så får man en balkong, har längtat som en tok till detta! skall aldrig mer bo i en lägenhet utan balkong det är en sak som är säker!
Ska inreda lägenheten med saker från H&M tänkte jag:) dem öppnar sin inredningswebbshop den 19 feb har redan sett ganska mkt fint och speciellt en kudde jag ska ha i mitt NYinspirerade vardagsrum, för den stilen kommer jag hålla fasst vid;)) ska ju dit någon vacker dag men under tiden får jag nöja mig med att inreda med mina drömmar hehe

 .. kudden:)

ne nu ska jag redigera lite mer bilder sen är det snart dags att sluta jobba och åka till Fillefjonk!!:))

puss puss

Se vad andra har skrivit:
Postat av: E. Riley Page

Låter bra det, men inte anka;(

2009-02-17 @ 15:28:03
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jo, jag har också Lumenes hudvårds saker! (: älskar dem ;p men ja.. Jag har inte testat så där jätte många olika mascaror, men Lumene är definitift en av dom bättre! Man får riktigt fylliga och långa (:

2009-02-17 @ 15:48:19
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Jennie



Tänkte dra igång en ny tävling :-)

Kanske har du tips/önskemål på vad vinsten

skulle kunna vara?!

2009-02-17 @ 19:54:01
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: carro

har du lika mycket spritt i kroppen i detta vädret undrar jag....

2009-02-18 @ 13:43:09
Postat av: Ida

"Ta en härlig ridtur efter stallet"? Hur går det ihop ;)

2009-02-18 @ 13:56:19
Postat av: Trees

tack:)

Eller hur blir man galen på att man vill ha sommar=s konstig mening det blev^^

H&M är super:) beställde du några skor? lr beställde du allt på bilden:o

2009-02-18 @ 16:26:39
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0